Snarler AT6 S
Snarler AT6 S
Snarler AT6 S
Snarler AT6 S
Snarler AT6 S
Snarler AT6 S

Snarler AT6 S

Tugev, võimas, võimekas. Ükski töö pole liiga raske. Tööauto Snarler on vastupidav masin rasketeks ülesanneteks ja ekstreemseteks oludeks, mis võidab südameid oma väleduse, vastupidavuse ja lõbusa käsitsemisega.

White/Red
Silver/Blue
Black/Green
Grey/Black
alates 6.790 (koos käibemaksuga)

Tehnoloogia

Kaunis ja praktiline

Kaunis ja praktiline

Snarler pole mitte ainult imeline, vaid ka praktiline. Laiad poritiivad on äärmiselt tõhusad, isegi ilma Snarleri lävepakkudeta olete üks puhtamaid sõitjaid. Vähesed ATV-d kaitsevad teid pori eest nii nagu teeb seda Snarler.

Mehaaniline metsaline

Mehaaniline metsaline

Snarleri disain on enesekindel ja dünaamiline ning erineb radikaalselt kõigest tavapärasest. Snarler on nagu mehaaniline metsaline padrikus.

Võimas DOHC mootor

Võimas DOHC mootor

Viimase põlvkonna 570 cm3 vedelikjahutusega neljataktiline ühesilindriline mootor annab välja 44 hobujõudu ja 48 Nm pöördemomenti. Nende näitajatega on see absoluutselt võimsaim mootor selles võimsusklassis. Ka kõige järsematel tõusudel või raskete puude tõmbamisel ei pea te jõudluse pärast muretsema.

CV-Tech automaatkäigukast

CV-Tech automaatkäigukast

Kanada juhtiva ettevõtte CVTechi täisautomaatne käigukast edastab mootori võimsuse tõhusalt katkestusteta ratastele, tagades täiesti sujuva sõidu ja suurendades kütusesäästu.

Õlijahutusega kolb

Õlijahutusega kolb

Spetsiaalsed düüsid pihustavad kaks õlijuga altpoolt kolvi põhjale, jahutades seda tõhusalt. Tulemuseks on mootori erakordne töökindlus ja tõhusus.

Kaks jahutit

Kaks jahutit

Tänu topeltjahutusele nii vesi- kui õlijahutiga töötab mootor pidevalt optimaalsel temperatuuril ka ekstreemsetes tingimustes.

Kompromissitu šassii

Kompromissitu šassii

Sõltumatu esi- ja tagavedrustus, suured esiülendnurgad ja keskmisest kõrgem kliirens koos suure vedrustuse käiguga tagavad suurepärase juhitavuse ja hämmastava läbitavuse karmil maastikul ka äärmuslikes oludes.

Ülijäik raam

Ülijäik raam

Kroom-molübdeenterasest raam on palju tugevam kui tavaline teras. Jäik ja vastupidav raam tagab suurepärase stabiilsuse ja täiesti täpse sõidutunnetuse.

Valitseb igal maastikul

Valitseb igal maastikul

4x4-vedu, suurepärase haarduvusega tipptasemel rehvid ja kaks elektrilukuga diferentsiaali* – Snarleriga ei takista teid miski.
* olenevalt spetsifikatsioonis

Mitmekülgne abimees

Mitmekülgne abimees

Snarleri veokonks suudab tõmmata peaaegu kõike. Massiivsetele sadulatele saab laadida kuni 120 kg või paigaldada praktilised tarvikuhoidikud. Elektriline vints aitab teid igast olukorrast usaldusväärselt välja.

Panipaigad

Panipaigad

Tööd tehes ja ka lõbusõidul on piisava hoiuruumi olemasolu lihtsalt hindamatu. Istme ees olev 

Paak 23l

Paak 23l

23-liitrine paak võimaldab avastada palju rohkem teid, saada rohkem kogemusi ja töötada kauem, ilma et peaksite pidevalt tankima. Tänu suurele paagile on teie tegevusraadius oluliselt suurem.

Varustust

Snarler AT6 S - 14-tollised alumiiniumveljed

14-tollised alumiiniumveljed

Snarler AT6 S - Võimas elektriline vints

Võimas elektriline vints

Snarler AT6 S - Komposiitist esi- ja tagaistmed

Komposiitist esi- ja tagaistmed

Snarler AT6 S - Vastupidavad kaitserauad

Vastupidavad kaitserauad

Snarler AT6 S - Kõigi rataste ketaspidurid

Kõigi rataste ketaspidurid

Snarler AT6 S - Käepideme kaitsed

Käepideme kaitsed

Snarler AT6 S - Pukseerimiskonks

Pukseerimiskonks

Snarler AT6 S - Digitaalne multifunktsionaalne ekraan

Digitaalne multifunktsionaalne ekraan

Spetsifikatsioonid

Mootor

Tüüp: 4-taktiline, ühe silindriga DOHC 
Maht: 570 ccm
Hobujõud: 44 hj
Pöördemoment: 48 Nm
Kütusesüsteem: elektrooniline kütuse sissepritse (EFI)
Jahutus: vedelik ja õli, õlijahutusega kolb

Ajamisüsteem

Ajam: 2x4 / 4x4, elektriliselt lülitatav
Käigukast: automaatne, P/R/N/L/H
Mootori pidur: jah
Esidiferentsiaal: elektrilise lukustusega
Tagadiferentsiaal: elektrilise lukustusega (olenevalt spetsifikatsioonist)

Šassii

Raam: kõrgtugevast kroommolübdeenterasest raam, laiem teljevahe
Vedrustus: topelt-A-hoovad ees/topelt-A-hoovad koos stabilisaatoriga taga
Amortisaatorid: vedelikamortisaatorid progresseeruvate vedrudega, reguleeritav vedru eelpingsus
Tõste: 180 mm ees / 210 mm taga
Pidurid: hüdraulilised ketaspidurid
Rattad: 12" terasveljed (T3b) / 14" alumiiniumveljed (L7e)
Rehvid: 26x8-14 ees / 26x10-14 taga
(lubatud: 25x8-12 ees / 25x10-12 taga)

Mõõtmed ja kaalud

Pikkus: 2200 mm
Laius: 1280 mm
Kõrgus: 1320 mm
Kaal ilma täidiseta: 270 mm
Teljevahe: 1300 mm
Istme kõrgus: 930 mm
Kaal ilma täidiseta: 360 kg
Pagasihoidjad ees: komposiit, libisemisvastase pinnaga, kandevõime 40 kg
Tagumised pagasihoidjad: komposiit, libisemisvastase pinnaga, kandevõime 80 kg
Kütusepaak 23 l

Varustus

Elektriline vints, veokonks, komposiit esi- ja tagasadul, digitaalne multifunktsionaalne ekraan, eesmine kaitseraam, tagumine kaitseraam, külgmised kaitseraamid, 12" terasveljed (T3b)/14" alumiiniumveljed (L7e), progresseeruv spiraalvedrustus, käepidemekaitsmed

Seadusandlus ja sertifitseerimine

Homologeerimine: L7e / T3b / Off-road

Sellel lehel olevad fotod ja pildid masinast ei pruugi vastata Ühendkuningriigi turu jaoks mõeldud spetsifikatsioonidele, varustusele või tegelikule disainile. Tootja jätab endale õiguse teha muudatusi hindades ja spetsifikatsioonides.