Tugev, võimas, võimekas. Ükski töö pole liiga raske. Tööauto Snarler on vastupidav masin rasketeks ülesanneteks ja ekstreemseteks oludeks, mis võidab südameid oma väleduse, vastupidavuse ja lõbusa käsitsemisega.
Tugev, võimas, võimekas. Ükski töö pole liiga raske. Tööauto Snarler on vastupidav masin rasketeks ülesanneteks ja ekstreemseteks oludeks, mis võidab südameid oma väleduse, vastupidavuse ja lõbusa käsitsemisega.
Snarler pole mitte ainult imeline, vaid ka praktiline. Laiad poritiivad on äärmiselt tõhusad, isegi ilma Snarleri lävepakkudeta olete üks puhtamaid sõitjaid. Vähesed ATV-d kaitsevad teid pori eest nii nagu teeb seda Snarler.
Snarleri disain on enesekindel ja dünaamiline ning erineb radikaalselt kõigest tavapärasest. Snarler on nagu mehaaniline metsaline padrikus.
Viimase põlvkonna 570 cm3 vedelikjahutusega neljataktiline ühesilindriline mootor annab välja 44 hobujõudu ja 48 Nm pöördemomenti. Nende näitajatega on see absoluutselt võimsaim mootor selles võimsusklassis. Ka kõige järsematel tõusudel või raskete puude tõmbamisel ei pea te jõudluse pärast muretsema.
Kanada juhtiva ettevõtte CVTechi täisautomaatne käigukast edastab mootori võimsuse tõhusalt katkestusteta ratastele, tagades täiesti sujuva sõidu ja suurendades kütusesäästu.
Spetsiaalsed düüsid pihustavad kaks õlijuga altpoolt kolvi põhjale, jahutades seda tõhusalt. Tulemuseks on mootori erakordne töökindlus ja tõhusus.
Tänu topeltjahutusele nii vesi- kui õlijahutiga töötab mootor pidevalt optimaalsel temperatuuril ka ekstreemsetes tingimustes.
Sõltumatu esi- ja tagavedrustus, suured esiülendnurgad ja keskmisest kõrgem kliirens koos suure vedrustuse käiguga tagavad suurepärase juhitavuse ja hämmastava läbitavuse karmil maastikul ka äärmuslikes oludes.
Kroom-molübdeenterasest raam on palju tugevam kui tavaline teras. Jäik ja vastupidav raam tagab suurepärase stabiilsuse ja täiesti täpse sõidutunnetuse.
4x4-vedu, suurepärase haarduvusega tipptasemel rehvid ja kaks elektrilukuga diferentsiaali* – Snarleriga ei takista teid miski.
* olenevalt spetsifikatsioonis
Snarleri veokonks suudab tõmmata peaaegu kõike. Massiivsetele sadulatele saab laadida kuni 120 kg või paigaldada praktilised tarvikuhoidikud. Elektriline vints aitab teid igast olukorrast usaldusväärselt välja.
Tööd tehes ja ka lõbusõidul on piisava hoiuruumi olemasolu lihtsalt hindamatu. Istme ees olev
23-liitrine paak võimaldab avastada palju rohkem teid, saada rohkem kogemusi ja töötada kauem, ilma et peaksite pidevalt tankima. Tänu suurele paagile on teie tegevusraadius oluliselt suurem.
Tüüp: | 4-taktiline, ühe silindriga DOHC |
Maht: | 570 ccm |
Hobujõud: | 44 hj |
Pöördemoment: | 48 Nm |
Kütusesüsteem: | elektrooniline kütuse sissepritse (EFI) |
Jahutus: | vedelik ja õli, õlijahutusega kolb |
Ajam: | 2x4 / 4x4, elektriliselt lülitatav |
Käigukast: | automaatne, P/R/N/L/H |
Mootori pidur: | jah |
Esidiferentsiaal: | elektrilise lukustusega |
Tagadiferentsiaal: | elektrilise lukustusega (olenevalt spetsifikatsioonist) |
Raam: | kõrgtugevast kroommolübdeenterasest raam, laiem teljevahe |
Vedrustus: | topelt-A-hoovad ees/topelt-A-hoovad koos stabilisaatoriga taga |
Amortisaatorid: | vedelikamortisaatorid progresseeruvate vedrudega, reguleeritav vedru eelpingsus |
Tõste: | 180 mm ees / 210 mm taga |
Pidurid: | hüdraulilised ketaspidurid |
Rattad: | 12" terasveljed (T3b) / 14" alumiiniumveljed (L7e) |
Rehvid: | 26x8-14 ees / 26x10-14 taga (lubatud: 25x8-12 ees / 25x10-12 taga) |
Pikkus: | 2200 mm |
Laius: | 1280 mm |
Kõrgus: | 1320 mm |
Kaal ilma täidiseta: | 270 mm |
Teljevahe: | 1300 mm |
Istme kõrgus: | 930 mm |
Kaal ilma täidiseta: | 360 kg |
Pagasihoidjad ees: | komposiit, libisemisvastase pinnaga, kandevõime 40 kg |
Tagumised pagasihoidjad: | komposiit, libisemisvastase pinnaga, kandevõime 80 kg |
Kütusepaak | 23 l |
Elektriline vints, veokonks, komposiit esi- ja tagasadul, digitaalne multifunktsionaalne ekraan, eesmine kaitseraam, tagumine kaitseraam, külgmised kaitseraamid, 12" terasveljed (T3b)/14" alumiiniumveljed (L7e), progresseeruv spiraalvedrustus, käepidemekaitsmed |
Homologeerimine: | L7e / T3b / Off-road |
Sellel lehel olevad fotod ja pildid masinast ei pruugi vastata Ühendkuningriigi turu jaoks mõeldud spetsifikatsioonidele, varustusele või tegelikule disainile. Tootja jätab endale õiguse teha muudatusi hindades ja spetsifikatsioonides.