Pilkupüüdev disain, laiem šassii, palju mugavust liikumiseks või töötamiseks, üks võimsamaid mootoreid tänapäeval. Snarler on vastupidav masin raskete ülesannete ja ekstreemsete tingimuste jaoks.
Pilkupüüdev disain, laiem šassii, palju mugavust liikumiseks või töötamiseks, üks võimsamaid mootoreid tänapäeval. Snarler on vastupidav masin raskete ülesannete ja ekstreemsete tingimuste jaoks.
Snarler pole mitte ainult imeline, vaid ka praktiline. Laiad poritiivad on äärmiselt tõhusad, isegi ilma Snarleri lävepakkudeta olete üks puhtamaid sõitjaid. Vähesed ATV-d kaitsevad teid pori eest nii nagu teeb seda Snarler.
Snarleri disain on enesekindel ja dünaamiline ning erineb radikaalselt kõigest tavapärasest. Snarler on nagu mehaaniline metsaline padrikus.
Viimase põlvkonna 570 cm3 vedelikjahutusega neljataktiline ühesilindriline mootor annab välja 44 hobujõudu ja 48 Nm pöördemomenti. Nende näitajatega on see absoluutselt võimsaim mootor selles võimsusklassis. Ka kõige järsematel tõusudel või raskete puude tõmbamisel ei pea te jõudluse pärast muretsema.
Kanada juhtiva ettevõtte CVTechi täisautomaatne käigukast edastab mootori võimsuse tõhusalt katkestusteta ratastele, tagades täiesti sujuva sõidu ja suurendades kütusesäästu.
Spetsiaalsed düüsid pihustavad kaks õlijuga altpoolt kolvi põhjale, jahutades seda tõhusalt. Tulemuseks on mootori erakordne töökindlus ja tõhusus.
Tänu topeltjahutusele nii vesi- kui õlijahutiga töötab mootor pidevalt optimaalsel temperatuuril ka ekstreemsetes tingimustes.
Sõltumatu esi- ja tagavedrustus, suured esiülendnurgad ja keskmisest kõrgem kliirens koos suure vedrustuse käiguga tagavad suurepärase juhitavuse ja hämmastava läbitavuse karmil maastikul ka äärmuslikes oludes.
Snarleri kroom-molübdeenterasest raam on palju tugevam kui tavalised terasraamid. Jäik ja vastupidav raam tagab suurepärase stabiilsuse ja ülitäpse juhitavuse.
2WD-/4WD-vedu, kaks elektrilukuga diferentsiaali* ja tipptasemel suurepärase haarduvusega rehvid – Snarleriga ei takista teid miski.
* olenevalt spetsifikatsioonist
Tööd tehes ja ka lõbusõidul on piisava hoiuruumi olemasolu lihtsalt hindamatu. Istme ees olev kindalaegas mahutab kõike, mida soovite käepärast hoida. Suur tagumine kast on samuti lukustatav.
Snarleri veokonks suudab tõmmata peaaegu kõike. Massiivsetele sadulatele saab laadida kuni 120 kg või paigaldada praktilised tarvikuhoidikud. Elektriline vints aitab teid igast olukorrast usaldusväärselt välja.
23-liitrine paak võimaldab avastada palju rohkem teid, saada rohkem kogemusi ja töötada kauem, ilma et peaksite pidevalt tankima. Tänu suurele paagile on teie tegevusraadius oluliselt suurem.
Tüüp: | 4-taktiline, ühe silindriga DOHC |
Maht: | 570 ccm |
Hobujõud: | 44 hj |
Pöördemoment: | 48 Nm |
Kütusesüsteem: | elektrooniline kütuse sissepritse (EFI) |
Jahutus: | vedelik- ja õlijahutus, õlijahutusega kolbmootor |
Ajam: | 2x4 / 4x4, elektriliselt lülitatav |
Käigukast: | automaatne CVT, P/R/N/L/H |
Mootori pidur: | jah |
Esidiferentsiaal: | elektriliselt lukustatav |
Raam: | kõrgtugevast kroommolübdeenterasest raam, laiem teljevahe |
Vedrustus: | topelt-A-hoovad ees/topelt-A-hoovad koos stabilisaatoriga taga |
Amortisaatorid: | vedelikamortisaatorid progresseeruvate vedrudega, reguleeritav vedru eelpingsus |
Tõste: | 180 mm ees / 210 mm taga |
Pidurid: | hüdrauliline ketaspidu |
Rattad: | 12-tollised terasveljed |
Rehvid: | ees 25 x 8 - 12 / taga 25 x 10 - 12 |
Pikkus: | 2350 mm |
Laius: | 1280 mm |
Kõrgus: | 1430 mm |
Kaal ilma täidiseta: | 270 mm |
Teljevahe: | 1450 mm |
Istme kõrgus: | 930 mm |
Kandevõime: | 385 kg |
Pagasihoidjad ees: | terasest, 40 kg kandevõime |
Tagumised pagasihoidjad: | teras, kandevõime 80 kg |
Kütusepaak: | 23 l |
Elektriline vints, seljatoega iste, veokonks, terasest esi- ja tagasadul, digitaalne multifunktsionaalne ekraan, eesmine kaitseraam, tagumine kaitseraam, külgmised kaitseraamid, 12" terasveljed, reguleeritav vedrustus progresseeruvate keerdvedrudega, käepidemekaitsmed |
Homologeerimine: | L7e / T3b / Off-road |
Masina fotod ja kujutised ei pruugi vastata Ühendkuningriigi turu jaoks mõeldud disainile. Maaletooja jätab endale õiguse spetsifikatsioone muuta.