Maksimaalse varustuse ja laiema šassiiga pakub Snarler Limited rohkelt mugavust ja luksust, lisaks hämmastavat jõudlust ja fenomenaalset maastikusõiduvõimekust. Ja tänu nutikate funktsioonidega mobiilirakendusele on teil kõik kenasti kontrolli all.
Maksimaalse varustuse ja laiema šassiiga pakub Snarler Limited rohkelt mugavust ja luksust, lisaks hämmastavat jõudlust ja fenomenaalset maastikusõiduvõimekust. Ja tänu nutikate funktsioonidega mobiilirakendusele on teil kõik kenasti kontrolli all.
Snarler pole mitte ainult imeline, vaid ka praktiline. Laiad poritiivad on äärmiselt tõhusad, isegi ilma Snarleri lävepakkudeta olete üks puhtamaid sõitjaid. Vähesed ATV-d kaitsevad teid pori eest nii nagu teeb seda Snarler.
Kaasaegsed täis-LED-tuled säravad hiilgavalt, andes masinale selgesti äratuntava ja küpse välimuse ning pakkudes suurepärast nähtavust päeval ja öösel.
Snarleri disain on enesekindel ja dünaamiline ning erineb radikaalselt kõigest tavapärasest. Snarler on nagu mehaaniline metsaline padrikus.
Viimase põlvkonna 570 cm3 vedelikjahutusega neljataktiline ühesilindriline mootor annab välja 44 hobujõudu ja 48 Nm pöördemomenti. Nende näitajatega on see absoluutselt võimsaim mootor selles võimsusklassis. Ka kõige järsematel tõusudel või raskete puude tõmbamisel ei pea te jõudluse pärast muretsema.
Kanada juhtiva ettevõtte CVTechi täisautomaatne käigukast edastab mootori võimsuse tõhusalt katkestusteta ratastele, tagades täiesti sujuva sõidu ja suurendades kütusesäästu.
Spetsiaalsed düüsid pihustavad kaks õlijuga altpoolt kolvi põhjale, jahutades seda tõhusalt. Tulemuseks on mootori erakordne töökindlus ja tõhusus.
Tänu topeltjahutusele nii vesi- kui õlijahutiga töötab mootor pidevalt optimaalsel temperatuuril ka ekstreemsetes tingimustes.
AirLock - võimaldab Snarleri kaugjuhtimise teel oma mobiiltelefoniga aktiveerida või inaktiveerida.
Automaatne hädaabikõne - salvestage oma hädaabi kontaktnumber ja raske õnnetuse või ümbermineku korral saadab rakendus teie määratud telefoninumbrile automaatselt SMS-sõnumi koos koordinaatidega.
Olge ühenduses - võtke ühendust sõpradega! Võrguühenduseta kaardid, juhtmevaba lokaliseerimine ja traadita telefoniühendus aitavad teil üheskoos sõite aktiivselt nautida.
Reaalajas sõiduteave - sõiduki andmed, kaugus sihtkohani, hetke pöördemoment ja võimsus, päevane läbisõit, kiiruslogi ja palju muud on kõik teie mobiiltelefonis.
Täielikult reguleeritavad gaas-vedelik amortisaatorid eraldi paagi ja reguleeritava eelpingsusega progressiivsete vedrudega: tulemuseks on suurepärased sõiduomadused, esmaklassiline juhitavus ja enesekindlus kõige raskema maastiku vallutamiseks.
Snarleri kroom-molübdeenterasest raam on palju tugevam kui tavalised terasraamid. Jäik ja vastupidav raam tagab suurepärase stabiilsuse ja ülitäpse juhitavuse.
2WD-/4WD-vedu, kaks elektrilukuga diferentsiaali* ja tipptasemel suurepärase haarduvusega rehvid – Snarleriga ei takista teid miski.
* olenevalt spetsifikatsioonis
Snarleri veokonks suudab tõmmata peaaegu kõike. Massiivsetele sadulatele saab laadida kuni 120 kg või paigaldada praktilised tarvikuhoidikud. Elektriline vints aitab teid igast olukorrast usaldusväärselt välja.
Snarleri vastupidavad ja kerged Beadlocki veljed on nagu kunstiteosed. Beadlocki süsteem ei lase rehvil veljelt maha libiseda ja võimaldab sõita palju jõulisemalt.
23-liitrine paak võimaldab avastada palju rohkem teid, saada rohkem kogemusi ja töötada kauem, ilma et peaksite pidevalt tankima. Tänu suurele paagile on teie tegevusraadius oluliselt suurem.
Tööd tehes ja ka lõbusõidul on piisava hoiuruumi olemasolu lihtsalt hindamatu. Istme ees olev kindalaegas mahutab kõike, mida soovite käepärast hoida. Suur tagumine kast on samuti lukustatav.
Tüüp: | 4-taktiline, ühe silindriga DOHC |
Maht: | 570 ccm |
Hobujõud: | 44 hj |
Pöördemoment: | 48 Nm |
Kütusesüsteem: | elektrooniline kütuse sissepritse (EFI) |
Jahutus: | vedelik- ja õlijahutus, õlijahutusega kolbmootor |
Ajam: | 2x4 / 4x4, elektriliselt lülitatav |
Käigud: | automaat CVT, P/R/N/L/H |
Mootori pidur: | jah |
Esidiferentsiaal: | elektriliselt lukustatav |
Tagadiferentsiaal: | elektrilise lukustusega (olenevalt spetsifikatsioonist) |
Raam: | kõrgtugevast kroommolübdeenterasest raam, laiem teljevahe |
Roolivõimendi: | elektriline, muutuva ülekandega |
Vedrustus: | topelt-A-hoovad ees/topelt-A-hoovad koos stabilisaatoriga taga |
Amortisaatorid: | täielikult reguleeritav, progresseeruvate vedrudega, gaas-vedelik amortisaatorid eraldi paagiga (Piggyback) |
Tõste: | 180 mm ees / 210 mm taga |
Pidurid: | hüdrauliline ketaspidu |
Rattad: | 14" alumiiniumveljed Beadlocki süsteemiga |
Rehvid: | 26x8-14 ees / 26x10-14 taga (lubatud: 25x8-12 ees / 25x10-12 taga) |
Pikkus: | 2350 mm |
Laius: | 1280 mm |
Kõrgus: | 1430 mm |
Kaal ilma täidiseta: | 270 mm |
Teljevahe: | 1450 mm |
Istme kõrgus: | 930 mm |
Kandevõime: | 385 kg |
Pagasihoidjad ees: | komposiit, libisemisvastase pinnaga, kandevõime 40 kg |
Tagumised pagasihoidjad: | komposiit, libisemisvastase pinnaga, kandevõime 80 kg |
Kütusepaak: | 23 l |
Smart Commanding System: | jah (DTU+SDC) |
Ekraan: | Digitaalne LCD ekraan |
Smart-Moving App: | jah, Android ja IOS |
Elektriline roolivõimendi, elektriline vints, seljatoega iste, veokonks, komposiitmaterjalist esi- ja tagasadul, digitaalne multifunktsionaalne ekraan, täis-LED-tuled, eesmine kaitseraam, tagumine kaitseraam, külgmised kaitseraamid, 14" alumiiniumveljed Beadlocki süsteemiga, 26" rehvid, täielikult reguleeritav vedrustus progresseeruvate keerdvedrudega, käepidemekaitsmed, nutikas käsusüsteem (SCS) + rakendus Smart-Moving App |
Homologeerimine: | L7e / T3b / Off-road |
Sellel lehel olevad fotod ja pildid masinast ei pruugi vastata Ühendkuningriigi turu jaoks mõeldud spetsifikatsioonidele, varustusele või tegelikule disainile. Tootja jätab endale õiguse teha muudatusi hindades ja spetsifikatsioonides.